vineri, 25 septembrie 2009

Viata la bloc!

Cred ca era un titlu de film, dar nu-mi pasa, sau poate ca mai am posturi cu titlul asta, nici asta nu-mi pasa!
Ziua 24(adica 24 septembrie)!

Vecina de jos(baba....stil Dracula la coafura) nu suporta zgomotele cat de mici, bate ca tampita in calorifer, m-am invatat!
Vecina de sus, maniaca pe curatenie(uneori tipa rau la barbat)! Da cu aspiratorul in fiecare dimineata la 7 pe ritm de manele uneori(sa nu fiu rea ma asculta si populara!).
Apoi baga masina la spalat si intre timp scutura pe hainele mele de pe sarma(eu spal seara in speranta ca se usuca pana spala ea alte toale)!
Daca spal si eu ca omul, ea sa gandeste sa-si atarne presul de la wc sau adidasii deasupra hainelor mele, deci eu iar spal tot toalele de pe sarma!
Femeia spala toata ziua(3 persoane in familie), am vazut ca lenjeriile de pat le spala la 2 zile, acum stiu si ce culoare au- devin obsedata de gomotele pe care le face, de ce nu sta baba de la 1 in locul meu.....sa-i bata in calorifer?!
Ma enerveaza femeia asta de asa de tare ca abia astept sa ma mut la casa, chit ca din Pitesti la casa sunt 15 km....ma lasa nervii!
Cand ma mut....ma duc sa-i scot un ochi sa-i zic ca e proasta si isterica si isi varsa nervii pe curatenie!
Si ca si cum vecina de sus nu-i suficienta alt vecin se apuca sa sparga prin casa, si tot sparge de o saptamana.....pana e gata casa sa ma mut la cort?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Viata la bloc este o placere, trebuie savurata pe indelete.

Strumful spunea...

Da savurata...incerc sa gasesc placere in manelele de la miezul noptii sau in aspiratorul de la 7 dimineata.....cred ca familia curatenie face cu schimbul galagie!