joi, 14 mai 2009

Incep

Incep si eu sa sesizez ca a venit primavara(e mult prea cald afara, lumea umbla in tricou)!
Incep sa-mi dau si eu seama ca se apropie vacanta de vara, mai sunt 4 saptamani!
Saptamani in care trebuie sa fac sedinta cu parintii, sa inchei mediile, sa numar absentele, sa motivez absente(mereu ma chinui sa inteleg scrisul doctorilor, ca diagnosticul oricum nu-l descifrez).
Incep sa devin o lenesa in privinta cumparaturilor, nu mai am loc in sifonier, se impune o triere, dar mai bine nu mai cumpar nimic, nu am chef sa intru in sofonier si sa vad cate haine nu am mai purtat de luni de zile, cate haine nu le-am purtat nici macar o singura data, cate haine mi-au ramas mici, dar le pastrez, ca poate, poate!
Incep sa cred, ca pot renunta la blog, dar asta nu stiu sigur!

3 comentarii:

Programare Sociala spunea...

Păi de ce să renunți la el? Găzduit pe blogger, o platformă de hosting gratuită, nu cere de mâncare...

Strumful spunea...

Nu-ti merge cu diacritice! Si blogul e inutillllllllllllllllll!

Programare Sociala spunea...

Băi să știi că merge cu diacritice.
Și ce dacă e inutil?