vineri, 3 aprilie 2009

tigancusa

Imi sta in caracter sa judec oamenii, sa-i cataloghez, stiu ca nu-i un lucru bun, dar o fac!
Si tot catalogand eu prin viata am intalnit o tiganca(ea isi zicea asa, era mandra de asta) care era mai buna la suflet ca majoritatea cunoscutiilor mei! Isi iubea sotul, se multumea cu ce avea si nu vroia sa deranjeze pe nimeni, desi avea 7 clase era si foarte inteligenta, puteai purta cu ea o discutie fara sa te plictiseasca, fara sa se laude.
Tigancusa avea o poveste, probabil ca a multor alte tigancuse, pentru ca la ei sunt reguli si traditii de respectat!
Traditii care privite prin ochii ei sunt perfect normale! Nu fusese la mare niciodata, dar nici nu vroia sa vada marea, ea nu vrea sa o vada nici un alt barbat fara haine(prelegerea mea despre mare, costum de baie, n-a tinut!
Povestea ei e simpla si frumoasa, intr-o seara i-a sunat cineva la usa impreuna cu fanimilia si a cerut-o de nevasta! El i-a spus ca o divinizeaza, ca o vrea pentru sufletul lui, ca o iubeste, ea nu-l vazuse niciodata, dar a stat si s-a gandit, ma marit cu cineva care ma iubeste si arata bine, sau astept pe cineva mai bogat? Primul rationament a si primat, a zis DA!
In seara aceea a plecat la el acasa, si i-a devenit nevasta! Dupa 4 ani(nu-i parea rau), si un copil, spune ca-si iubeste sotul si se si vede asta, ca fetita este viata ei si ca desi sta cu soacra si munceste destul de mult, tine si la soacra ei, asta ca sa nu mai vorbesc de a ei soacra care si ea tinea la mica tigancusa(vorbeste invidia din mine, soacra-mea se ascunde in casa sa manance cu a ei nora sa nu o vad eu cu Sot)!
Tigancusa stia ca familia ei o sprijina, o ajuta cu bani, si ca toti fratii ei plecati in strainatate ii trimit bani atunci cand are nevoie si o ajuta neconditioant(Acum iar ma apuca nervii, cunosc eu niste membrii ai familiei care nu mi-ar da nici 10 lei daca nu asi avea ce manca)!
Cred ca am invidiat putin tigancusa cea frumoasa, pentru ca trebuie sa spun ca era frumoasa!

Niciun comentariu: