vineri, 10 aprilie 2009

C&A

Ieri am fost la Bucuresti! Nu ca sa-mi cumpar toale, dar am ajuns si pe acolo! Sot vroia sa mearga la Dechatlon, ca de, a fost el in Olanda la Dechatlon, si i-a produs o mare si buna impresie!
Dechatlonul de aici din Romania, nu i-a mai placut la fel de mult, era mai scump, de, cetatenii Romaniei au salarii mari si-si permit! Lui nu i-a placut, dar nu-i nimic, mi-a placut mie, 3 tricouri si 2 canute de aluminiu(abia astept sa beau afea din ele la munte), plus o mingiuta care vroiam sa o facem cadou, sa nu uit Sot a fost obligat sa-si cumpere o pereche de sandale, si dupa ce a bombanit cat s-a plimbat prin tot magazinul le-a cumparat "lasa sunt bune la munte"(pai asta era si scopul, of)!
Dupa Dechatlon, Scorpia=nevasta, tu ai vrut Dechatlon, eu vreu C&A!
Ok, fie, daca vrei .....
Am plecat si de acolo eu cu 2 bluzite superbe si nu prea scumpe, una 60 lei alta 40 lei, deci ok, ca pret, iar sot a plecat cu 3 tricouri de bunbac, frumoase si chaiar ieftine, cel mai scump 40 lei!
M-am declarat multumita, de C& A ,si l-am investit ca fiind magazinul meu preferat de anul asta!
In Pitesti cand vine C& A!
Bine, acum in Pitesti este un cort mare cu ciocolata(maine promit ca napustesc in cort) si mai avem si Simfonia Lalelelor!
Pitestiul e un oras frumos!

Niciun comentariu: