luni, 2 februarie 2009

Reteta secreta!

De vineri am luat o hotarare, ma apuc de cura de slabire, eu prin puterea vointei mele, eu prin puterea mea de a deosebi alimentele bune de cele care se aseaza pe solduri!
Joi, ma urc pe cantar, soc si groaza(Sot -tot un ranjet), 2 kg in plus-camuflate bine, asa cred eu, ca doar sunt o frumusica!
Vineri, am baut o cafea la scoala(profesorii astia, poftim, beau cafele in timpul serviciului), si cand am ajuns acasa am mancat niste orez cu legume! Seara eram tare mandra de mine!
Sambata, am mancat de pranz, tot orez, ca lenea era mare, ce sa mai gatesc eu altceva, am ciugulit putin(cam un sfert:D) din carnatii lui Sot, si tot mandra eram de mine! Mai mai sa-l stresez si pe sot ca eu am vointa, eu tin curaaaaaaaa!
Seara, am mers la Di la masa, Di buna bucatareasa, Di gatit mult, eu mancat cat putut! O exceptie pe saptamana nu strica, gandeam eu cu gura plina si cu ochii sclipid de atatea bunatati!
Duminica, duminica nu prea am avut timp sa mananc au venit parintii mei pe la mine, am plecat la plimbare(cafea si peajitura, fresh de gref pana pe la ora 18 ), si a trecut ziua , pe seara cand ajungem acasa, iar orez cu peste(am uitat sa cumpar coserva de peste, si pentru asta am plecat la Carrefour, si am luat alte chestii netrebuincioase..rea nevasta)!
Daca-mi inchipuiam ca doar asta e mancarea pentru duminica, gresit! Pe seara am mai infulecat o farfurie plina cu cornulete cu nuca, si fursecuri...bune, bune! Oare sunt bulimica? Nuuuu! Eu? Nici nu stiu ce inseamna sigur, adica persoanele alea care mananca mult.....sunt bulimice, eu asa cred!
Azi, adica luni! Azi....am navalit cu Sot la McDonald's, am "spart" 70 lei.....pe care i-am mancat imediat, ca de, mancare aia are termen mic de valabilitate!
Eu, ca-s o minunata imi continui cura, sa se stie, da?
Mine merg in vizita la ai mei!
Acolo ar trebui sa merc cu 2 burti nemancate de 2 zile , ca sa-i fiu pe plac mamei, sa mananc tot!Of!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Obiectiv imposibil, nu iti bate capul, nu e de la tine ca nu te poti abtine, e de la natura, asa ne vrea: calici, grasi si ... frumosi. Verificat in repetate randuri, cand cura m-a tinut maxim doua, trei saptamani.

Strumful spunea...

Cura ma tine pana seara, apoi mananc "sanatos" sa-mi ajunga pana a doua zi seara!