luni, 13 octombrie 2008

De ce?

Dupa 8 ore de predare, nu prea pot sa spun ca mai am toti neuronii cu care plecasem de acasa(pentru prima data in 6 ani de predare)! Dar, ca mereu exista un dar, maine am la liceul bun, si asta imi da energie!
Azi la scoala am vazut copii(daca le mai pot spune asa) care nici ei nu stiau ce cauta acolo, de scris nu stiau sa scrie, de vorbit ...., de purtat ce sa mai vorbesc, ei erau tare mandri cand mestecau guma si plecaiau. Acum intrebarea este, de ce se accepta la scoala acest gen de copii, de ce este invatamantul obligatoriu pentru ei?
Ce face un astfel de parinte (sau ce e acel parinte) care are un asa copil scapat din mana?
Nu zic eu ca toti sa fie genii, dar macar la limita bunului simt sa se afle, toate cadrele didactice se plang de purtarea lor, dar scoala nu face nimic? Ce cauta ei la scoala?
Cine-i trece pe ei clasa si de ce?
De ce sistemul de invatamant romanesc are clase de SAM?
Clasele astea ma fac sa ma gandesc sa-mi schimb meseria, si cred ca o sa fac asta cu mare drag!

2 comentarii:

ina bixade spunea...

Mereu am zis ca nu e sarcina usoara sa fii profesor...mai ales in ziua de azi cind elevul nu mai este ce era odata...

Strumful spunea...

Ai dreptate, dar ne adaptam!