sâmbătă, 27 septembrie 2008

Strain pe propriul blog!

Cand lipsesti 2 saptamani din Blogosfera te simti cam strain la intoarcere!
Citesti ce au scris ceilalti, dar te simti parca rupt de realitate! Nu am citit niciodata mai mult de 5-6 bloguri, dar parca s-au intamplat multe, iar eu nu mai sunt la curent!
Sot a zis ca pe blog e scrisa viata noastra(nu-i tare incantat), cam asa e, dar citesc si ce fac alte persoane si-mi place, chiar imi place!
Nu aveam nevoie de o pauza de bloguiala, dar viata nu e mereu simpla, asa ca blogul mai trece pe alt loc!
Daca inainte imi propusesem ca in weekend sa nu intru pe blog, acum doar in week mai am timp de el!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Strumfule, si mie imi place sa intru in viata oamenilor prin blogurile lor.

Despre tine, de exemplu, stiu o gramada de detalii care imi dau senzatia ca te cunosc, asa i-am "cunoscut" pe Maria Coman, pe Vlad Petreanu, etc. (dintre cei de care mai auzi si prin alte parti), plus o gramada de anonimi simpatici si interesanti.

Mai merg in vacanta cu unul, cu altul, mai aflu ce se mai intampla prin casele altora, e ca si cum ai trai in direct niste vieti paralele cu a ta.

Mi se pare chiar mai realist si mai natural decat in reality show-uri ;)

Anonim spunea...

hi!hi!hi! nici al tau? :))))

Strumful spunea...

Cristina, sentimentul asta il am si eu, am prietene, nu le cunosc, dar tin la ele!
Manole, nici al meu:))! Dar nici nu citeste, bine, poate rar, si atunci isi exprima dezacordul!