luni, 15 septembrie 2008

Inceput de scoala!

Modul cel mai prost sa incepi un an scolar e cu ploaie!
Dimineata toata lumea era agitata, autobuzele erau arhipline, copiii din autobuzz tipau ca ziceai ca merg la ...bal, unii amenintau ca ei abia lunea viitoare vor merge la scoala ...sa-si bea cafeaua(asa ziceau ei), vorbeau urat...si m-au trezit la realitate...A INCEPUT SCOALA!
Abia trezita la realitate(si inghesuita in autobuz) ma gandeam, dar daca printre galagiosi sunt si elevi de la mine din liceu? Sau mai rau de la mine din clasa?
Cobor cu greu din autobuz(mai mult impinsa, nu din proprie vointa)si ma uit sa vad in ce directie merg minuantii......multumesc, nu la liceul meu:D! M-am mai linistit!
Un inceput de an scolar cu profesori plouati si elevi la fel! Nu pare un inceput bun! Vom mai vedea, oricum de popa care a venit sa dea cu tamaie in ineputul de an scoar nu am scapat!

6 comentarii:

Anonim spunea...

:)) nici noi n am scapat de popa...si nici de ploaie...brrr.pup.ghici cine:P

Strumful spunea...

Filotae, crezi ca te-am uitat?
Ce faci?
Eu vreau vacanta!

Anonim spunea...

Strumfule, nu stiu ce e in capul celor care se fac profesori in ziua de azi, respectiv nici in al meu (va trebui sa fac asta cel putin doi ani daca voi rezista) ...
Eu predau 4 (patru) ore pe saptamana, una pe zi, la studenti, la aceeasi clasa si simt ca ma lasa nervii ... La un profesor mai "productiv" nici nu ma gandesc cum o fi, cu copiii din ziua de azi ... :(
Poate cei de acolo de la voi vin la scoala sa si invete si nu numai profesorul e raspunzator daca notele sunt mici ...
Si mai e ceva: mie chiar nu mi-a placut niciodata sa fac asta, o fi si problema de motivatie, dar acum chiar nu prea am cum sa o intorc ...
Succes, ca anul e luuuung! Dar si vacanta de dupa e maaaaare ... ;)

Strumful spunea...

Cristina, eu am avut azi 7 ore! La ultima eram ragusita, si ma intrebam ce naiba caut acolo:))!
Apoi m-a anuntat directoarea ca mai am inca doua ore deci o sa am 27 de ore pe saptamana, nu vrea nimeni o jumatate de catedra de info?

Anonim spunea...

pe principiul, de ce sa-ti fie tie mai bine decat mine, uite , na! acelasi inceput, de "marile sperante"!

Strumful spunea...

Manole, ce sa-ti zic, inceputul nu-i prea bun, dar sunt optimista!