marți, 30 septembrie 2008

Elevii de la noi din Romanica!

Eu ...in statie!
Lume in jurul meu!
Vine un grup de 3 elevi(nu erau de la mine din scoala)!
"Bai, azi am dat foc la ziarele de la chioscul de langa scoala! Sa vezi cum tipa ala!
Misto! NU?"
Eu am auzit fara sa vreau, dar mi-a sunat in urechi pana am ajuns acasa, si am zis sa scriu si pe blog, asta ca sa se vada ca elevii din ziua de azi au "activitati extrascolare"!
Bine, nici cu elevii de la mine din scoala nu mi-e rusine, au aruncat cu lapte in capul unei batranici, si batranica era bolnava cu inima, sau asa a zis, si dupa ce a facut un scandal monstru, a amenintat ca o sa cheme televiziunea!
Dar pentru ca nu a aparut inca nici un titlu la tv cu "batranica agresata in cap cu lapte"....cred ca a oprit-o doamana Directoare!
Mai vrea cineva povestioare de la scoala?
Poate sa nu mai vrea, dar trebuie sa mai zic una!
Elev, profesoara noua(cam pe la 45 de ani)! Intra doamana profesoara in clasa!
Un elev(cu spirit de observatie)!
Mama, ne-au trimis astia numai aratari anul asta( ......)! Mai sta elevul ce mai sta, ca obosise dupa fraza de duh cu aratarile, ....Doamna, ploua cu elefanti!
Doamana, a dar si ea o replica, si minunatul inteligent, nu a mai scos o vorba toata ora(replica plina de intelepciune)!
Acum , si o povestioara de la mine din ograda!
EU prima ora la clasa a XI-a, ei schimbasera multi profesori de info, din cauze ....necunoscute:))!
Intreb, ca oricum vorbeam mai mult singura, dar am vrut sa pun o intrebare la care sa nu mai raspund tot eu!
Copii, ce vreti sa faceti voi dupa ce terminati liceul?
Ei, pai eu vreau sa ma insor cu o baba bogata(zice un blond slabanog si spalacit)
Altul, eu vreau sa fiu sofer de tir, ca stiu eu ca se castiga bine!
Eu vreu in Spania!
Si alte raspunsuri asemanatoare, nimeni nu vroia facultate, nimeni nu avea tel precis:(!
Culmea e ca scoala nu poate sa pedepseasca multe din ce fac elevii(unii parinti nu dau 4 ani pe la scoala) , nota la purtare nu este o amenintare pentru ei, nu le pasa!
Poate singurele lucruri de care poate le pasa e munca in folosul scolii si amenzile, pe care scoala nu le poate da!

2 comentarii:

spera spunea...

Păi a trecut deceniul cînd părinţii cu 10 clase şi şcoală profesională îşi încurajau copiii să devină intelectuali. Părinţii liceenilor de azi au cu copiii lor o relaţie mai sinceră, aş putea spune chiar transparentă: dacă eu n-am facultate, tu de ce să ai? Mie mi se pare că ştiu destul de clar ce vor: carnet de şofer, permis ecdl, o diplomă pe care să o aibă la navoie la un dosar. Tu vroiai aşa multe la 16 ani? eu una, nu...

Strumful spunea...

Eu la 16 ani invatam si aveam bun simt! Si nu, nu e vorba de relatie sincera intre elev si parinte(asta era un lucru foarte bun), un elev i-a dat mamei sale o palma de fata cu diriginta, altul si-a injurat parintii la sedinta cu parintii! E vorba ca o parte din copii sunt scapati din mana!