duminică, 24 august 2008

Alta invatatura de minte!

E, cum te mariti vine la pachet pe langa Sot si o soacra minunata! Dar cand la pachet pe langa soacra se mai adauga si o cumanta , deja incepe sa fie peste puterile mele de a suporta! Cumnata, care se bucura cand ma ingras, cand mai pierd cate o chestie, cand ma cert cu preaiubita socrosenie, genul ala de femeie care cand faci ceva bine, moare de nefericire, si cand faci ceva gresit, sau iti merge rau e tare zambitoare! Si asta chiar pe fata, nu are nici decenda sa-si acunda sentimentele(nu ca nu mi-am dat seama cine e:D)!
Am mai intalnit eu femei din astea, cand si-a luat Sot apartament, a explodat:"Vai,ce noroc au unii!" Am deviat discutia!Revin!
Prea iubita soacra(care tare traumatizata era la inceput ca nu-i zic "mama") e renumita pentru zgarcenia ei (asta cand e vorba de mine si de Sot), iar vineri seara ne-a cupmparat 5 kg de branza de oaie pe care nu a pretins bani(nu ne-a cerut baniiiii), am fost cam socata(socati), inca mai eram si acum socata daca nu ma calca azi pe coada de-mi venea sa-i scot un ochi(am convingerea ca o sa si-l scoata singura la cat e de zgarcita si de rea:)))!
Azi m-a scos pentru ultima data din sarite, naiba mai da pe la ea:)), ca eu nu! Am amenintat eu singura "chestie" buna facuta de soacra(Sot)! Pai, mi-a ajuns! Si eu care credeam ca s-a imbunat soacra....!
Clar , o soacra are colti lungi ....dar a mea e atat de eleganta ca nu ii tine ascunsi nici de fata cu fiul ei!
Daca mai cred intr-o zi ca soacra-i pe calea cea buna sper sa-mi aduc aminte de nervii de azi!

5 comentarii:

Anonim spunea...

ce noroc am...a mea nu stie romana..ihihi...dar sofoi, nu stiam ca sa zgarca e soacra ta:D

Anonim spunea...

Draga mea, cu soacrele niciodata nu se lasa garda jos!
In alta ordine de idei...nu sunt cam dese vizitele astea???
A mea vine de 3 ori pe an...cand o chem eu, si atunci e foarte civilizat!
In plus, cand are nevoie de bani, din mana mea ii capata, nu din mana de Sot! :)

Strumful spunea...

Manole, am multe de invatat de la tine, acum stiu, nu se lasa garda jos!
A, eu(noi)am alta tactica, ea nu vine pe la mine, dar ma duc eu pe la ea! Anul asta a venit o singura data!
Dar, din momentul asta, nici nu mai calc pe la ea, si nici nu vreau sa o vad pe la mine........am avertizat pe toata lumea, mai putin pe socrosenie(oricum nu se simte)!
Si soacra mea cere bani, dar ii da inapoi:D(Peste cateva luni)!

Anonim spunea...

:) :) :) Vai de coada ta, Strumf, cu asa soacra si cumnata!
Partea mai proasta e ca iti iesi din sarite. Proasta pentru tine. Atat timp cat nu impartiti nimic cu ea / ele si cat, inteleg eu, nici Sot nu reactioneaza prea mamos, eu zic ca e ok sa iti pastrezi calmul. Face bine si la inima, si la vasele alea de pe creier care cedeaza dupa o anumita varsta daca nu invatam sa ne relaxam si sa luam lucrurile ca atare.

Strumful spunea...

Ma enervez repede, si imi trece tot repede, doar ca acum , m-am enervat si nu mai vreau sa-mi treaca, am trecut prea multe cu vederea!