joi, 19 iunie 2008

Concediu

Pai, prima saptamana de vacanta e mai ocupata de cat m-am asteptat!
Astept sa plec in concediu, da am sunat la minunatul hotel si am aflat ca desi are 5 stele(probabil o sa vad eu multe stele verzi), are parcare cu plata, si nu are plaja privata!
Sun si ca omul sa intreb,daca au plaja privata, si receptionera imi zice cu glas sfarsit ca au piscina!
Da , dar plaja privata? Nu, asta nu(pai spune asa, de la inceput)!
De ce-ti trebuie 5 stele in Romania, cand te poti duce in alta tara unde la 5 stele ai si plaja privata? Eu vreau liniste, nu sa ma bat pentru loc pe plaja, si sa merg sa-mi pun catrafusele de la ora 5 dimineata, sau mai rau sa dorm pe paja, ca cine stie...!
Ma intreb ce tratatie o sa fie, atata timp cat la hotel de 4 stele in Bucuresti, camerele nu-s maturate!
ROmanica, ce naiba se intampla? Cerem bani, da serviciile sunt zero? Aia care au stabilit criteriile pentru 4-5 stele erau comunisti(vorba fratelui meu, cand ii zic ceva ce nu-i place , zice ca-s comunista)!
Mi-e si teama sa merg in concediu, stau sa ma gandesc daca sa-mi cumpar si un cort, ca poate cine stie! Sau sa-mi fac cumparaturile de acasa, sa merg cu mancarea mea!
Mama, in Grecia la hotel de 3 stele, ai plaja privata, parcare, masa geniala, si da, ai si piscina:)), ca sa nu uit de tratament, ca se poarta foarte bine cu tine! e, sa nu ne mai gandim, sa mai avem rabdare putin, sa vedem stelele Romaniei(tara aia care si-a vandut industria, padurile,....)!
Sa revenim la altele mai dragute!
Familia are un nou membru: Membru marcant! Membru care a fost cautat intr-o camera de 3/4 m, o jumatate de ora, si nu era de gasit! Poza, facuta inainte sa dispara:D!

3 comentarii:

Anonim spunea...

este super pisicul!!! sa va traiasca! :)

Anonim spunea...

este super pisicul! sa va traiasca! :)
uite d-aia nu mai imi fac eu concediile in Romanica!

Strumful spunea...

DA, pisicel e o dulcica!
E toata ziua agitata si cum te vede cum sare la joaca! Toarce si-ti umple inima de bucurie!