marți, 11 martie 2008

O frumoasa zi de marti!

Marti e marti, ziua mea cu "ghinion" , vreau sa zic ghinioane!
Mda, am fost azi la Finante si am fost plimbata de la un ghiseu la altul cu o mare eleganta:))!
Functionarii astia publici sunt toti la fel, cred ca invata calcatul pe nervi si prostia de la scoala generala! Ceri ceva, ei iti dau un contract de reziliere chirie, e nu-i nimic, ma intorc, cer alteva....isi da seama cam ce vreau si primesc formularul 070, m-am plimbat de la ghiseu la ghiseu cu forumlarul ala tamp in mana, care oricum nu avea legatura cu ce-mi trebuia mie....da, daca l-am platit sa-l si plimb!
Pana la urama ajung la ghiseul 30 si aia imi spune a doua oara ca nu stie sa intreb la 46(desi inaite zisase sa merg in alta parteca acolo se face nu stiu ce chestie cu timbru fiscal)..e ce conteaza ajung la 46, unde o doamna cu cap imi zice ca la ea se depune cerere de mana.....si gata, am si iesit de la Finante...dupa o juma de ora de alergat de la ghiseu la ghiseu!
Nu-mi ajunsase, mai vroiam o portie de nervisori, merg si la Primarie sa platesc impozitu pe masina, acolo alta telenovela, nenea de la informatii a stiut unde trebuie sa ajung!Ajung la camea 49, e...cand colo ce sa vad...multe ghisee asaltete de oamnei , nici acum dupa ce am plecat nu am inteles de ce ghiseele care faceau toata aceasi chestie aveau program diferit!
Oricum am mai stat si acolo 45 de minute la coada, da macar nu m-a plimbat nimeni dintr-o parte in alta! Am avut timp sa si studiez casierele ....si sa ma intreb care ditre ele merita sa-i scoat mai repede un ochi:D, Oricum toate se miscau let...ca de....e foarte greu ce fac ele....... incercau sa gaseasca tastele pe tastatura............una tasta si alta lua banii, era o chestie.....2 functionari in loc de unul:)) Suntem in Romania! Si multa lume nu ne lasa sa uitam asta! Pacat, tara frumoasa..........
Oricum , nici nu stiu de ce m-am dus sa platesc eu impozitul la masina, cred ca exces de zel, am zis ca daca tot sunt libera sa fac si eu un lucru bun, da de acum incolo cand imi vine o idee buna, poate o sa stau acasa:D!
A, am vazut o rochie frumoasa la Ma Dame! era in vitrina si nu era nici scumpa, se asorteaza cu sandalele rosii, trebuie sa fie a mea, mi-a fost lene sa o probez, da maine nu-mi mai scapa:D

3 comentarii:

Anonim spunea...

De ce platesti impozitele mai devreme de 31 martie? :)

Anonim spunea...

In aceeasi zi ai infruntat balaurul birocratiei de doua ori in doua institutii diferite? Dumnezeule, ce curaj!

Stii, uneori in situatii de-astea ma gandesc la Mel Gibson in "Ce vor femeile" (what women want) cand incerca produse cosmetice, ajunge la ceara depilatoare, smulge prima fasie si dupa ce termina de urlat spune: "Women are crazy! Who would want to do that again?"

Si.. cum a ramas cu rochia? :)))

Strumful spunea...

Andrei, trebuia sa incetez colaborarea cu ING!
Dia, rochia a avut ghinion si azi, mi-a fost din nou lene sa merg sa o probez:D!