vineri, 14 martie 2008

idee

Azi mi-a venit ideea sa inchid blogul, de ce....pai asa mi-a venit mie, dar apoi am stat si m-am gandit, unde mai scriu eu chestii?
Azi cred ca m-a enervat jumatate(exagerez mult...) din populatia pe care am intalnit-o, am inceput bine inca de dimineata cu o doamna "analist programator", cum isi zice ea cu mandrie:))! si s-a terminat ..cu un elev,toate astea in 10 minute:)), de dimineata:)), da, ai mai , au fost 2 persoane:)), elevul e deja iertat, ca de, e copil....si ....are parintii plecati in Italia(nu de asta l-am iertat:))nu poti sa te superi pe un pustan, nu are rost, trebuie sa-i explici ca a gresit, si daca pare ca pricepe ca a facut asta, e bine:D)! Dar cu doamna "analist", e o alta problema:)), iar eu nu mai suport sa fiu draguta cu o "doamna" ca ea! Mi-e atat de greu sa nu-i dau peste nas...........greu , greu! Are si un nume predestinat:)), nu conteaza care, da e predestinat intrigilor si prostiei(Doamne iarta-ma, ca e post)! Sa trecem peste conflictele de dimineata si sa ajungem la ametelata mea de dupa, de ce-s asa de distrata nu stiu, da sunt, las o fetita sa ma astepte 10 minute in fata cancelariei ca apoi sa-mi aduc aminte de ea, imi da doamna Directoare o foaie importanta, Dumnezeu stie pe unde am ratacit-o....si una peste alta ma mai doare si maseaua:)!
Premiera, dupa 2 ani am folosit si eu pt prima data lanterna pt laptop....imi era lene sa aprind lumina:D!

Niciun comentariu: