vineri, 1 februarie 2008

vacanta 1

Singura acasa, deci, simt si eu nevoia sa comunic:))! Adica sa scriu, si ca de obicei......bat si eu apa in piua pe blog:))! Alte persoane pun intrebari serioase pe blog, sau au articole super, cu tenta psihologica, dar eu sunt ocupata cu batutul campilor pe blog:D! E bun blogul!
Pai ce sa mai zic?
Uneori mintea barbatilor e un mare mister! Cred ca si ei zic la fel despre femei, in cazul in care ii intereseaza! Pai, eu nevasta, imi comand niste cercei de 3,5 grame, si fac eu ce fac si mai vad si un lantisor, frumusel si nu prea greu...deci in total o sa trebuiasa ca dau cam 500 lei:D!
Ajung acasa, fac eu un intreg scenariu, sa-i spun sotului ca de, era necesara investitia, vine acasa, ii zic! Iul, mi-am comandat ceva, si apoi am mai vazut si am vrut, si am comandat, el, bine, foarte bine!
E, cand vad eu ca merge, ce ma gandesc, sa mai intind coarda......a, si am vazut si o bratara de 9 grame, era super, da m-am gandit ca e cam scumpa si am renuntat:D, si RASPUNSUL vine, pai de ce nu o comanzi:D (e, ochisorii mei erau atunci tare sclipitori:)))!Da, dar cum "nopatea e un sfetnic bun"(chiar e adevarat, daca te culci cu capul plin de intrebari si probleme, dimineata raspunsul vine de la sine:D), dimineata, stau eu si ma gandesc, ce mama naiba fac eu cu atatea chestii de aur? Lasa, mai bine sa ma mutumesc cu cercei si lantisor, ce e mult..........o oftica pe soacra!
Care e cu ochii pe ce-mi cumpar, mai rau ca pe butelie, oricum cred eu ca vorba asta cu butelia era pe vremea lui Ceausescu, ca atunci pare ca erau rare buteliile, nu stiu zic si eu! Ce conteaza, aici e locul meu de "scris"!

2 comentarii:

Anonim spunea...

vreau sa vad si eu cerceii. cand vin?

Strumful spunea...

dia, cand ii primesc te chem sa-i vezi!am comandat din catalog, dar nu stiu cand vin!