joi, 7 februarie 2008

O zi plina!

Pai, dimineata, Iul nu avea sosete negre, e nu-i nimic, il vad cum scotocea prin cosul cu sosete, il las!(e stai ca ti-o servesc eu tie:D)! Intreb:D! Ce cauti? Pai nu am sosete negre! Pai, le-ai pus in cos la spalat?
Pai, nu! Pai de, stiu ca mereu le lasi la usa ghem , si nu le pui in cos, asa ca am presupus ca nu ai nevoie de sosete negre curate:D(e, da eu aveam si rezerva de sosete negre:D)! Il , las, se duce la usa isi aduna soselele murdare, la pune in cos la spalat, eu moarta de ras in pat, ii dau sosetele curate, si ...pleaca omul linistit la serv!
La 10 aveam programare la dentist, pana la urma ajung, si la dentist, dupa ce-mi cumpar o bluza, ma asez pe scaunul de tortura, ii arat , maseaua mea cu un punct negru, el zice, ca nu-i grav, nu pune plomba, da ca am alte masele care treb plombate, si-mi si da bilet de trimitere la radiografie:D, si-mi si face o programare:D! eu luata pe nepregatite, ok, fie , vin!
De la dentist, repede sa merg in Auchan sa cumpar scaune pt lab de info, bine a venit masina scolii, nu asa, merg eu singura! Pai? Mai cumpar n chestii si din Auchan, si printre chestii mi-am cumparat si mancarica de copii, HIPP, Baby carrots, care trebuie sa recunosc, nu-i prea genial, mai mult pofta e mare!
A, sa nu uit, ziua continua cu ceva picant, vizita la draga mea soacra:D!!

Niciun comentariu: