duminică, 10 februarie 2008

Munte

Munte, ciorba de ciolan afumat, clatite, pensiune Medeea, doi copii care alergau prin zapada si mai si tipau, patru adulti(printre care si eu, cica), camera de pensiune care arata ca la hotelul de 4 stele din pozele barbatului(asta cand pleca el in delegatie), gratar cu carne nesarata, cafeluta buna facuta de nenea de la bucatarie(nenea cu boneta, care avea ajutor o tanti blonda si tare ametita), baia cu cabina de dus de care m-am indragostit, pai de, daca eu acasa am cada, plimbare pana colo in varf de deal, ca mai departe ne-a fost lene(si cica era weekend de schiat), cativa fulgi de zapada, cateva poze, nu multe ca eram ocupati cu mancatul si dormitul! Clar, cand dai bani pe camera dormi mult mai bine, adica noi am dormit bustean! Mai vreau!
Deci tot raul spre bine, daca nu am avut cazare la Busteni(oricum nu-mi place, da vroiam partie), ca de se mai produc si incurcauri, am dormit la Dealul Sasului, chiar pe deal:D la pensiunea Medeea! Am facut poze la camera, cand imi fac, adica ne facem , casa noastra o sa vreau un pat ca ala si perdea si draperie.......

of, poza asta nu-i prea reusita(de, e facuta de mine), da stiu eu ca mi-a placut muuuult!

2 comentarii:

Anonim spunea...

si de ce nu pui poze, daca tot ai facut?

Strumful spunea...

mai bine-ti arat tie, mi-e cam lene sa pun poze!
Poate pun una, da mai incolo! Am pus una cu locuitorul gugustuc din fosta salcie, pe care inca o mai plang ;(