sâmbătă, 2 februarie 2008

la restaurant

Suna Iul, si zice, ce spui, mergi la restaurant? Eu, da, evident, mergem:D!
A, dar mergem cu un coleg, OK, ce conteaza, mergem....!
Vine Iul acasa sa-si recupereze nevasta(pe mine, eu eram deja fardata si aratam...cat putem eu de bine:))), imi zice , vezi ca e si prima si ultima data pe anul asta cand mergem la restaurant, nu uita ca avem X nunti, eu, bine, ce conteaza, hai sa mergem!
Ajungem la hotelul unde sta colegul lui, sa nu uit sa spun e corean, sau asa ceva, ma prezint singura, ca sotul era gura casca.....nu stiu la ce se uita(de, sot)! Se prezinta si coreanul, da naiba stie ce a zis ca nu am inteles nimic, zambesc si plecam spre restaurant! Evident, ca pe mine a picat sa aleg restaurantul, pe mine a picat sa aleg meniul de la restaurant, ca de, era mai usor sa aleg eu, pana-i traduceam coereanului!
Am ales, si apoi stai mama si acsculta discutii despre nu stiu ce(ca tanti aia cu comanda se misca de parca ne platea ea meniul) , despre DCS, despre...chestii complet straine mie, despre simgaporezi, despre...si aici s-a rupt firul , nu am mai avut chef sa-mi tot traduc ce ziceau , a venit si mancarea, slava Domnului, buna!
Am mancat si am plecat acasa..........cu capul mare de atata engleza!
Concluzie, data viitoare cand mai iese la restaurant cu un coleg, sa se duca singur! Si sa nu uit sa refuz, ca mai are un coleg indian si unul rus! Cu aia banuiesc eu ca tot despre serv o sa vorbeasca, si iar mor de plictiseala!
Nu mai vreau restaurant, mi-a ajuns pe anul asta, si oricum eu fac mancare mai buna, stiu eu:D

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pai draga mea, au vorbit despre serviciu fiindca i-ai lasat. Trebuia sa monopolizezi discutia, sa il intrebi chestii, sa nu-i lasi sa discute despre munca. Asa aflai ce voiai tu. Nu stiu ce curiozitati ai despre coreea, dar... sunt diferente culturale interesante.

Strumful spunea...

dia, au vorbit despre servicu, pt ca trebuia:)), am inteles eu mai apoi, coreanul a implementat o chestie la iul la serv, si iul vroia sa mai afle chestii pana sa plece!
oricum tipul avea 36 de ani si eu credeam ca are 25:D