marți, 26 februarie 2008

Intrebare chinuitoare!

Duminica, ciocolata calda, clatite, bar, Dia....pune o intrebare"Ce-ti place sa faci ?" Eu, fara sa gandesc prea mult..... sa citesc si sa gatesc! Luni in maxi-taxi spre casa.....ce se intreba Sofia,("Eu ce gatesc azi?" Oricum asta ma intreb aproape in fiecare zi! Deci clar....nu-mi place sa gatesc in fiecare zi, gatesc pt ca trebuie sa mancam si noi, gatesc pt ca daca merg la restaurant ori gasesc o coaja mica de ou in papanas, ori imi pare ca e furculita murdara(azi de exemplu, mi-am sters nasul si am pus servetelul in scrumiera, chelnerita aduna servetelul din scrumiera, sterge o farfurie care avea o pata, si pleca cu servetel cu tot, bine ca nu-la pus inapoi in pahar, sau cine mai stie!Asa ca prefer sa fac eu mancare, stiu ce pun in mancare!
Din cauza asta gatesc!Deci Dia, cand am zis ca-mi place sa gatesc.....nu era chiar adevarat!
Asa, intebarea cu ce-mi place sa fac nu mi-a dat pace toata saptamana! Deci ,cand eram in liceu imi placea sa citesc si sa pictez, cand eram la facultate cred ca-mi pacea sa dorm:))....nu stiu, e o perioada putin in ceata:)), dar dupa ce am terminat facultatea am stiut ce vreau sa fiu, adica de cand eram mica vroiam sa fiu ceva.....vroiam sa fiu profesoara:)) jur! Asta a fost visul meu!
Asta imi place , imi place sa predau, imi place sa lucrezi cu copiii, imi place sa-i motivez sa lucreze, imi place fata lor atunci cand ma prefac suparata pe ei, imi place sa-i vad ca vor sa invete, vor sa stie mai multe......!
Chestia cu ce-mi palce, depide mult de perioada in care te afli in viata! Imi place (in perioada asta) sa predau, sa citesc, sa merg la munte cu Iul,...........sa dorm, sa visez...la concediu!

Niciun comentariu: