joi, 14 februarie 2008

Alergatura, oboseala

Inca de dimineata mi-am dat seama ca nu exista pt mine Ziua Indragastitilor, adica pentru noi, poate nu mai stim sa fim romantici, poate aveam prea multe chestii de facut si uitam sa apreciem lucrurile mici, dar clar nu am avut nimic cu sf. Valetin, nu l-am bagat de loc in treburile noastre:))
Si cum sa existe daca am alergat toata ziua, si acum zac de oboseala, adica trebuia sa alerg, nu ca mi-a facut placere si acum stau lata pe canapea, scuze stam lati, da Iul are telecomnada, ca doar eu stau pe net! Da, Iul se vaieta mai rau ca mine de oboseala, desi stiu eu ca eu sunt a mai obosita! M-au obosit soferii de maxi-taxi, care se cearta cu toata lumea, care dau un copil jos pentru ca nu are 5 bani sa mai dea pe bilet, care opresc sa urce doi pui de rrom:D, si apoi ii dau repede jos ca nu au bani, si ei incep da blesteme:)), m-a obosit sa vad indiferenta oamenilor, daca ar putea te-ar calca in picioare, si ar trece zambind mai departe, ca oricum de calcat pe picior te calca, da de cerut scuze...slabe sanse! Iti dau si coate in cap si ....scuze tot nu primesti, ca sa nu mai vorbesc de soferii care fumeaza in masina, aia chiar te exaspereaza, alora chiar iti vine sa le tipi ceva, da cine naiba sa te auda? Am ceva cu fumul de tigara, si in laborator azi cand mergeam printre copii...simteam miros de tigari:)), cred ca am probleme cu capul:)), adica cu nasul!

Un comentariu:

Anonim spunea...

ori probleme cu nasul, ori copiii nu-s asa de 'cuminti' cum ii tot lauzi tu. :)

cat despre soferii de maxi-taxi, eu azi am avut parte de unul simpatic si care n-a fumat inauntru. nici nu stiu daca era fumator sau nu. dar si eu i-as catapulta intr-un cos fumegand al petrochimiei pe aia care fumeaza in maxi-taxi cu calatori.