miercuri, 12 decembrie 2007

miercuri

Mi-am luat o carte, a castigat PREMIUL NOBEL PENTRU LITERATURA 2006, ajung acasa, si-mi vine ideea sa vad si eu ce capitole contine,stupoare,titlurile capitolelor se repeta:)), am citit si eu primul capitol"Eu sunt Cadavrul" (interesant...ciudat mod de a scrie, dar...imi place)si am ajuns la capitolul "Ma numesc Negru"...cand ajung la urmatorul capitol "Ma numesc Negru", ce fac sa-l sar?
Bun, daca marti nu am avut ghinioane, las ca am avut azi...ma duc si eu la scolala ca omul, aveam 4 ore cu aceasi clasa....cand ajung, surpriza!
-Doamna, noi nu avem laborator liber!
-Bun, facem orele in clasa!
-Doamna, dar nici clasa nu avem!
-Doamna, doamna, am vorbit cu Doamna Directoare............o sa plecam acasa! :D
Deci ....azi m-am trezit degeaba de dimineata, acum asta e, zic eu, dar in drum spre casa, alta dezamagire, ma suna sotul, nu mai trebuie sa-l adum de la aeroport..........ce pacat....scopul azi era sa-l iau de la aeroport:D!Deci azi...am sa citesc.
Mi-a venit si o idee, stiu ce voi scrie de acum inainte pe blog: o sa scriu retetele care-mi ies bune:D(scriam , si evident ca era aproape gata sa ard mancarea:D, de aici si ideea cu scris retete), evident retete inventate:))

Un comentariu:

Anonim spunea...

si pana la urma se numeste la fel, sau e acelasi capitol? ca poate in curand pot castiga si eu macar un premiu mai micut scriind aceeasi fraza o carte intreaga, daca la asta merge cu scrisul aceluiasi capitol :D