marți, 11 decembrie 2007

azi e marti!!

Azi e marti, si e prima zi de marti de mult timp in care nu am facut nicio prostie(nu m-am taiat din greseala, nu am spart nimic, nu m-am certat cu nimeni, nu am stricat nimic), nu am avut ghinion........am fost..cuminte, mi-am facut chiar si blog.
Acum stau si ma intreb, de ce am facut acest blog, stiu, sa scriu chestii pe care le citesc alte persoane(asa a zis Diana, insa ea chiar are talent la scris povestioare)
Revin.................

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salut.
N-ai avut tu ceasuri rele marti, dar ai vrut sa-mi faci mie. De ce trebuie sa scrii "nici o" legat dupa regulile idioate ale mosilor ramoliti din academia romana? Stii cat urasc acel cuvant format din doua cuvinte? Tare mult! Yuck! Bleah! Naspa!

Asa, ce voiam sa spun, ca anume sa scrii des, ca sa iti vina usor, si sa scrii in stilul tau. Asta e sfatul pe care-l urmez si eu.
pupic.